12.01.2022

Люксові речі із секонд хенду

Люксові речі із секонд хенду />

Купівля сумки Louis Vuitton, що була у використанні, вже не сумнівна угода, а віяння часу! Серед тих, хто воліє купувати речі в Інтернеті, тепер можна знайти не лише любителів низьких цін, а й поціновувачів люксових речей.

Частина покупців уживаних речей більше не шукають вигідної угоди. Вони зацікавлені у придбанні люксових предметів на вторинному ринку. Кількість таких людей зростає, особливо серед молоді, бо вінтаж — це круто та ексклюзивно!

Довгий час бренди високого класу сумнівно ставилися до онлайн-продажів, не кажучи вже про вторинний ринок. Cartier хоча і пропонує речі в деяких своїх бутиках, а недавно Valentino і Gucci почали продавати вінтажні речі, але це всього лише додатковий бонус для покупців, а не окремий напрямок бізнесу.

Сьогоднішній світ простягається далеко за межі розкішних магазинів і вийшов з-під контролю їх власників. Елітні бутики не відіграють провідної ролі та поступаються ініціативою іншим гравцям на вторинному ринку предметів розкоші.

Люксові речі та їх підробки

За оцінками консалтингової фірми Bain & Company, ринок уживаних предметів розкоші, до яких відносяться сумки, одяг, прикраси та годинник, у 2021 році становив 33 млрд євро (37,2 млрд доларів) це на 65% більше, ніж у 2017 році. За цей період первинний ринок предметів розкоші виріс лише на 12%.

Проте тим, хто "полює" за вінтажними предметами, доводиться вирішувати одну велику проблему - адже там, де є можливість добре заробити, є і можливість зіткнутися з несумлінною та незаконною діяльністю.

Раніше повернувшись додому з поїздки, люди розповідали про поодинокі випадки можливості придбання реплік дорогих брендів. На сьогоднішній день це вже величезний ринок підробок майстерних відомих брендів. Про це свідчать ЗМІ у всьому світі, в яких регулярно з'являються повідомлення про те, що працівники митниці вилучають цілі партії контрафактних товарів.

Справжність товару – головна цінність

Для покупців брендових предметів впевненість у тому, що товар, який вони купують, є справжнім, набагато важливішим за його вартість. Саме тому багато секонд-хендів стали давати своїм покупцям гарантії справжності речей, що купуються. Деякі магазини навіть вигадують «назви, що самі говорять за себе», щоб усе було зрозуміло. Наприклад, один із таких магазинів секонд хенду називається RealReal. Компанія заснована в 2011 році, продає високоякісний одяг, прикраси, предмети мистецтва та предмети інтер'єру. Спочатку RealReal працювала як інтернет-магазин, але в 2017 році відкрила свій перший роздрібний бутик. На даний момент таких бутіків 15 і всі вони знаходяться у США.

У середині 2019 року компанія розмістила свої акції на біржі і залучила 300 млн. доларів, що свідчить про те, що інвестори виявляють великий інтерес до цього сектору. Зараз RealReal називає себе «найбільшим у світі онлайн-майданчиком з продажу справжніх предметів розкоші з гарантією» і налічує 24 мільйони користувачів.

Люксові бренди відкривають для себе ринок секонд-хенду

Провідні бренди поступово наближаються до розуміння того, що являє собою ринок товарів секонд хенд. Наприклад, компанія Kering, яка володіє брендом Gucci, для продажу на вторинному ринку інвестувала кошти у платформу Vestiaire Collective.

А в США та Великій Британії онлайн-аукціон eBay почав гарантувати справжність певних товарів: продавці перед відправкою покупцю показують дорогі речі незалежному експерту. Американські користувачі можуть скористатися такою послугою при покупці у продавців із США, Великобританії, Німеччини, Італії, Канади, Австралії, Японії та Південної Кореї.

Така експертиза можлива за 3 товарними категоріями: годинники від 2000 доларів, дизайнерські сумки від 500 доларів, нові кросівки від 100 доларів або вживані від 150 доларів. Така методика охоплює не всі бренди, але до них входять такі відомі, як: Dior, Prada, Chanel, Gucci, Hermes, Goyard, Rolex, Omega та Saint Laurent.

Попит на товари люкс обумовлений молоддю

Нинішнє зростання ринку уживаних речей розкоші обумовлене 2 факторами: заможними молодими покупцями в Інтернеті та загальним високим попитом на ці предмети.

Згідно з дослідженням, опублікованим у листопаді компанією Bain & Company, до 2025 року заможні покупці – активні користувачі TikTok, Twitter та Instagram – становитимуть 70% споживачів на світовому ринку предметів розкоші. Не дивно, що багато таких покупців, що звикли до цифрових технологій, не бачать необхідності в offline-покупках і не бояться робити дорогі покупки в Інтернеті.

Щодо географії попиту лідерами є США, на частку яких зараз припадає 31% світового ринку люксових товарів, а також Китай, який збільшив свою частку за останні два роки вдвічі — до 21%. Компанія Bain покладає великі надії на цей сегмент і вважає, що продажі з перших рук зможуть зростати на 6-8% щорічно, досягнувши до 2025 року 360-380 млрд євро. Такі цифри вказують на те, що невдовзі на вторинному ринку з'явиться багато предметів розкоші, які можна купити, не виходячи з дому та не побоюючись за їхню справжність.

Спасибо!