21.05.2020

Історія взуття. частина 3

Історія взуття. частина 3 />

У 40-ті роки найпопулярнішими були чоботи з високими халявами і важкі армійські черевики. Чоботи в ті часи шили лише з натуральної шкіри. Це була довга і копітка робота. Спочатку мокра шкіра натягалася на ногу і так носилася два дні. Чоботи в результаті ідеально лягали по нозі і їх форма була суто індивідуальна і дуже добре підходила кожному окремо взятому власникові. Таке взуття не кожен міг собі дозволити, тому що її виготовлення було дорогим, тому в 1937 році стали шити знамениті кирзові чоботи. Кирза - це не шкіра, а бавовняна тканина в кілька шарів, оброблена спеціальними речовинами у вигляді плівки. Це взуття було непромокаючої і довговічною в шкарпетці. Для більш холодної пори року - зими були придумані валянки - валяний чобіт, який став предметом військового обмундирування.

У модників 50-х років вперше з'явився стилет-каблук - високий, стрункий каблук з вбудованим металевим шипом - інновація взуття в 50-х роках.

Шкіра, популярна під час війни, стала потихеньку замінюватися новими матеріалами синтетичного походження. До початку 60-х жіноче взуття стали виготовляти зі шкірозамінника і тканин, а до кінця 60-х більшість взуття вже було зроблено з синтетичного матеріалу, що не шкіри.

60-і роки -мабуть найцікавіший період в створенні і моделюванні взуття. У цей період з'явилися чоботи-ботфорти, які красиво виглядали з міні-спідницею, чобіт-панчоха на відміну від вільних чобіт щільно прилягав до ноги, що робило жіночу ніжку стрункою і привабливою. Їх виготовляли з різних тканин, як шкіри, так і текстилю. Самим запам'ятовується з модних тенденцій тих років були чоботи «гоу-гоу». Їх робили різної висоти як до щиколотки так і високі до стегон. З приходом моди «хіпі» всі модні тенденції були відкинуті. Вони носили що завгодно, головне, щоб це йшло в розріз з модними тенденціями. Хіпі ходили босоніж, носили прості сандалі і мокасини і купували взуття в ретро-магазинах, на «блошиних» ринках. До речі, перші блошині ринки з'явилися в 1841 році біля стін Парижа. Ринок отримав назву Marché aux puces (фр. «Блошиний ринок») через бліх, які жили в виставленої на продаж одязі і меблів. Пізніше деякі заповзятливі торговці стали за вищою ціною продавати чисті товари. У 1885 році ринок отримав офіційне визнання влади. Культура «блошиних ринків» отримала широке поширення в Німеччині (там вони називаються Flohmarkt) і в Росії, Білорусії ( «барахолка»). У США також має місце «гаражний розпродаж» (garage sale), де в гаражі або на галявині біля свого будинку недорого розпродається непотрібне майно.

Сімдесяті ознаменувалися химерними матеріалами для створення і прикраси взуття - пластмаса, вироби зі шкіри, тканини, дерева. У цей період дуже мало взуття було зшито з простої шкіри. Дуже популярно стало об'єднання кількох різних кольорів і матеріалів. У Москві вперше стали випускати моделі взуття на литтєвий підошві, що стало писком моди в цей час. Тут вперше ми дізналися про дутих чоботях, в народі званих «дутиками» або «місяцеходами» - ажіотаж був викликаний досягненнями космосу.

Найбільша інновація в вісімдесяті роки припала на частку спортивного взуття. Тенісні туфлі сімдесятих років на Заході перетворилася в сотні різних стилів і брендів, кожен зі своєю спеціальною конструкцією. У підошви вже навчилися додавати повітря - це було комфортно і ергономічно. Саме тоді вперше стали використовувати поняття ортопедичного взуття, яка знижувала втому ніг і дозволяла людям рухатися швидше і довше.

У цей період в СРСР повернулася мода на високі чоботи, вже грунтовно призабуті. Модниці хизувалися в ботфортах і міні-спідницях. Нові технології дев'яностих років справили величезний вплив на взуття. З'явилися такі матеріали, як мікрофібра, стрейч-тканина і різні синтетичні матеріали. Моделі в основному повторювали ретро-стиль з невеликими змінами. З'явилася більш складні можливості прикраси взуття - комп'ютерна вишивка та інші нові методи. Велика увага стала приділятися екологічної взуття та провідні компанії спеціально розробляли взуття для тих, хто хотів ходити тільки в натуральних, «дихаючих» матеріалах. Цей стиль простежується і до теперішнього часу.

У 90-х у жінок з'явилася можливість широкого вибору взуття. Це і зручні черевики на низьких підборах, високі шпильки, і взуття з середньою висотою каблуків, яка виготовлялася з різних видів шкіри, замші і тканини.

Окремо можна сказати про виробників кутюр. Вони вирішили віддати перевагу модною модельного взуття. На подіумах сяяли сандалі, туфлі, черевички і чоботи на тонких підборах і каблуках середньої висоти.

А що ж сьогодні взуття секонд хенд?

При великому наявності товарів в магазинах процес вибору взуття займає тривалий час. Ціни в магазинах на даний товар сьогодні «кусаються». Альтернативою дорогих бутіках є взуття секонд хенд. Взуття, що була у використанні, це не означає, що взуття стара, порвана і не придатна до шкарпетці. SRS Company пропонує взуття секонд хенд, яка цілком може прослужити ще багато років новому господареві. Це: чоловіча, жіноча, дитяча, спортивне взуття секонд хенд, робоча, сезонна взуття. Є також домашня, модельне взуття з розпродажів, повсякденне взуття.

Секонд-хенд оптом від нашої Компанією відрізняє вигідна ціна, в тому числі і на взуття секонд хенд. Покупець обов'язково підбере відповідний для себе товар. А гнучка система знижок на секонд хенд оптом зробить покупку ще приємніше!

Спасибо!