Французька корпорація Kering, яка володіє брендами Gucci і Balenciaga, придбала 5% акцій Vestiaire Collective, великої платформи з продажу вживаного одягу та сумок класу люкс. Про це повідомляє Reuters.
"Старі предмети розкоші зараз - реальна і глибоко вкоріненна тенденція, особливо серед молодих покупців", - заявив глава Kering Франсуа-Анрі Піно.
Купівля акцій - частина раунду інвестування в розмірі $ 215 млн. У ході раунду Vestiaire Collective була оцінена в $ 1 млрд. У платформу також вклалася інвесткомпанія Tiger Global.
"Відбувається реальне зрушення, якє визначить майбутнє індустрії моди, і ми хочемо формувати цю тенденцію", - заявив глава Kering з цифрових технологій Грегорі Бутте.
За 2020 рік обсяг транзакцій на Vestiaire Collective подвоївся. У минулому році в Gucci анонсували партнерство з The RealReal, американської платформою перепродажу розкішного одягу.
У 2018 році Україна стала третьою в світі за імпортом секонд-хенду
• За даними аналітиків, опитаних Reuters, до 2023 року глобальна частка старих речей у споживачів зросте з 21% в 2021 році до 27%.
Автор: Олександр Мясищев
Джерело: LIGA.Бизнес