У світі стає все більше прихильників принципів усвідомленого споживання.
Полотняні мішки для продуктів - це не просто практично. Образ з секонд-хенду - це не просто новий тренд світу моди. Відмова від одноразових речей набирає популярність у всьому світі. У тому, що таке усвідомлене споживання, розбиралася кореспондент Анна Безкровна.
АННА Безкровний, кореспондент:
«Одяг, який ми звикли носити, не такий простий у виробництві. Наприклад, щоб виготовити одну футболку, необхідно близько 3 тисяч літрів води. Але одягатися стильно і піклуватися про природу можливо. І зараз ми спробуємо це довести. Разом з модельєром і власником комісійного магазину Філіпом Фіссеном спробуємо підібрати модний образ. Філіп, скажіть, в магазинах такого типу складно шукати собі стильні і модні луки? »
ФІЛІП Фисс, модельєр, власник комісійного магазину:
«Якраз в магазинах такого типу це робити значно легше, тому що ці речі вже пройшли селекцію. Усвідомлене споживання це не тільки дбайливе споживання, а розуміння того, що ти купуєш, для чого, як прослужить тобі ця річ. У секонд хенді легко підібрати образ, для того, щоб ходити, наприклад, в офіс, на роботу».
Багато раніше, вважали, що одягатися в секонд-хенді - моветон. Але мода на усвідомлене споживання привернула в комісійні магазини і стилістів, і любителів ретро, і тих, хто просто хоче оновити гардероб. Кілька зусиль і в завалах знаходиться потрібний розмір і фасон, а ви стаєте власником унікальної речі.
АННА Безкровний, кореспондент:
«По-моєму, в секонд хенді можна знайти відмінні речі, які і прослужать довго, та ще й коштують дешевше, ніж в звичайному магазині».
Аксесуари, сукні, брюки і костюми любителі усвідомленої моди часом навіть не купують - обмінюють. Для цього влаштовують спеціальні вечірки.
ОЛЕСЯ КРАПЕЛЬ, організатор вечірки усвідомленого споживання:
«Можна прийти щось взяти, ніхто не бере грошей, ніхто нічого не продає. Мета - расхламіть свої гардероби. І все це на благо нашого всесвіту».
Турбота про природу це не тільки вдумливі покупки одягу, а й усвідомлене придбання продуктів. Пластикові пакети для овочів, фруктів і круп майже не розкладаються, вбиваючи сотні тисяч тварин щороку. У цьому магазині вирішили повністю відмовитися від упаковки. І виявилося, це може бути не тільки екологічно, а й зручно.
НАТАЛІЯ ДОНЕЦЬ, власник магазину:
«Мішечки ви можете взяти у нас. Лляні, прозорі, різних конфігурацій, ви можете його зшити самі, якщо вдома є непотрібні відрізки тканини. Ви берете, шиєте, це дуже просто. Потім приходите до нас в магазин, у нас стоять ось такі диспансери, тут можна набрати ту кількість продукту, яку потрібно ».
І якщо хоча б одна людина не купить пластиковий пакет, які, до речі, в середньому служать споживачеві не більше 12 хвилин, і нових, ймовірно не завжди необхідних речей, він зможе внести свій внесок в порятунок тварин, а значить, і планети.
Джерело: topspb.tv